مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 00:022022-02-19اقتصادي

فارس من| قفل ساخت و ساز در تهران باز می شود/ماجرای کاهش صدور پروانه در پایتخت


رییس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر این موضوع که قفل ساخت و ساز در تهران باز می شود گفت: دفاتر خدمات الکترونیک شهر را کنار نمی گذاریم و قطعاً از آنها استفاده می شود.

- گروه اجتماعی خبرگزاری فارس، قرار است که روند صدور پروانه در شهرداری تهران کاهش یابد در حال حاضر این روند بسیار طولانی و وقت گیر است.

 در چهار سال گذشته ساخت و ساز در تهران تقریباً متوقف شده است و تغیراتی در زمینه شهرسازی ایجاد شده بود که باعث ایجاد موانعی برای ساخت و ساز در پایتخت شد.

مدیران جدید شهری تصمیم دارند که قفل های شهرسازی را برداشته و دوباره رونق ساخت و ساز را به شهر بازگرداند.

همچنین برخی از شهروندان با راه اندازی پویش  نه به حذف کنترل نقشه های ساختمانی از دفاتر و شهرداری ها  خواستار رفع مشکلات شدند.

شهروندان ثبت کردند که با حذف کنترل نقشه فاز یک از دفاتر و شهرداری ها علاوه بر ایجاد مشکلات کنترلی فضاهای ساختمانی باعث بیکار شدن تعداد زیادی پرسنل دفاتر و شهرداری خواهد شد و در حال حاضر کنترل های موجود ساختمان ها دارای مشکلات زیادی است که با حذف این کنترل ها مشکلات ساختمان ها نیز دو چندان خواهد شد.

در خصوص آخرین وضعیت رفع موانع ساخت و ساز، حذف کنترل نقشه از دفاتر خدمات الکترونیک شهر، نوسازی بافت فرسوده، ساخت و ساز در اراضی ذخیره، ایجاد تسهیلات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| قفل ساخت و ساز در تهران باز می شود/ماجرای کاهش صدور پروانه در پایتخت

فارس من| قفل ساخت و ساز در تهران باز می شود/ماجرای کاهش صدور پروانه در پایتخت